第一次聽這首歌,
我就被旋律深深吸引,
看了歌詞,寫下了我的詮釋:



----------------------------------------------------------------
因為我已經愛上了你

親愛的
天氣播報錯了
沒關係我不在乎
即使烏雲密佈
我也不需要雨衣
你就是我生命的理由
當這天沈睡之際
因為我已經愛上了你
深深地愛上你

我不再在乎那些讓我夜以繼日的事物
現在我確信
沒有所謂的錯誤
你就是我生命的理由
當這天沈睡之際
因為我已經愛上了你
深深地愛上你

忠誠如天氣一般地變化莫測
但愛讓一個人振作
其實我感到迷惘
因為你不在身邊

我以前會質疑任何事情
我什麼都看不到
從來不是個虔誠的人
但現在我相信
你就是我生命的理由
當這天沈睡之際
因為我已經愛上了你
深深地愛上你

----------------------------------------------------------
Bryan Weirmier -Cause I get to love you

It doesn't matter honey
If the weatherman's wrong
Don't need a raincoat
Even if the clouds come along
You're the reason
At the end of the day
Cause I get to love you babe
I get to love you babe

I don't worry about
What used to keep me up late
Now I know for sure
There's no such thing as mistakes
You're the reason
At the end of the day
Cause I get to love you babe
I get to love you babe

Faith changes like the weather
But love pulls a man together
Truth is I'm lost
Lost without you

I used to question everything
My eyes couldn't see
Never been religious man
But now I believe
You're the reason
At the end of the day
Cause I get to love you babe
I get to love you babe
arrow
arrow
    全站熱搜

    mingdaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()